Vyberáme najlepšie fitness trampolíny s držadlom – porovnali sme 6 modelov 2021

Redakcia DoDomácnosti.sk Test 0

Celkoví víťazi testu

Klarfit Jumpanatic fitness trampolína, 112 cm Sedco fitness s madlem Hexagon 122 cm inSPORTline Cordy, 114 cm inSPORTline PROFI Digital, 122 cm
Víťaz testu Ľudová voľba Pre náročných Zlatá stredná cesta
Jumpanatic fitness trampolína, 44“ / 112 cm Ø, rukoväť, sklápacia, biela farba
Sedco fitness Hexagon, 122 cm
inSPORTline Cordy, 114 cm
inSPORTline PROFI Digital, 122 cm
  1. extra veľká plocha na skákanie
  2. ľahké uskladnenie a montáž
  3. uchytenie gumičkami
  4. výškovo nastaviteľné držadlo
  5. vysoká maximálna nosnosť
  1. nastaviteľné T madlo v rozsahu 32 cm
  2. pevná oceľová konštrukcia
  3. jednoduché zloženie/rozloženie
  4. pekný čierny dizajn
  1. stabilita trampolíny
  2. kvalitná konštrukcia
  3. tiché prevedenie
  4. uchopenie bez kovových pružín
  1. computer s počítadlom
  2. pevná konštrukcia
  3. dobrá stabilita
  4. jednoduché uskladnenie
  1. pre niekoho zložitejšia montáž
  2. manuál nie je v slovenskom jazyku
  1. vo svojej cenovke má silných súperov
  1. náročné naťahovanie pružných lán
  1. nestabilné držadlo na ruky
Trampolína vhodná na skvelé domáce cvičenie pre zachovanie zdravého životného štýlu. Fitness trampolína s pevnou konštrukciou, jednoduchým zložením/rozložením a príjemným dizajnom. Elegantná trampolína s výbornou stabilitou. Kvalitná trampolína vhodná na aktívne tréningy.
89,91 € 67,49 € 133,60 € 125,00 €
Zobraziť ponuku
Electronic-star.sk
Zobraziť ponuku
Heureka.sk
Zobraziť ponuku
inSPORTline.sk
Zobraziť ponuku
inSPORTline.sk
Cvičenie, ktoré sa vykonáva na fitness trampolíne je veľmi obľúbený spôsob spaľovania tukov a trénovanie kondície. Podstatou cvičenia je striedanie rýchleho a pomalého skákania, silových alebo balančných krokov. Takúto trampolínu si môžete zabezpečiť aj domov a cvičiť z pohodlia domova. A potom môžete cvičiť do sýtosti napríklad aj podľa videí, ktoré sú k dispozícii na internete.

Ak sa teda rozhodne si fitness trampolínu zakúpiť na doma, môžete si vybrať z viacerých modelov. My sme vybrali 6 trampolín, ktoré sa najviac osvedčili pri domácom ale aj komerčnom využití. Do nášho testu sa dostali trampolíny z rôznych cenových kategórií aby sme ich pre vás mohli porovnať.

Čo je dôležité vedieť pred kúpou fitness trampolíny

Pri kúpe fitness trampolíny sa zamerajte na :

  • maximálna nosnosť
  • materiál konštrukcie
  • nastaviteľnosť držadla
  • rozmery

Tieto body vám ľahko dopomôžu k výberu vhodnej trampolíny práve pre vás. Nižšie sa môžete dočítať podrobnejšie informácie, ktorými si dopomôcť k výberu.

Najlepšie Fitness trampolíny na základe porovnávacieho testu 2021

1. miesto 2. miesto 3. miesto 4. miesto 5. miesto 6. miesto
Víťaz testu 2021 Zlatá stredná cesta Pre náročných Ľudová voľba
Klarfit Jumpanatic fitness trampolína, 112 cm inSPORTline PROFI Digital, 122 cm inSPORTline Cordy, 114 cm Duvlan 127 cm Livepro 100 cm Sedco fitness s madlem Hexagon 122 cm
Jumpanatic fitness trampolína, 44“ / 112 cm Ø, rukoväť, sklápacia, biela farba inSPORTline PROFI Digital, 122 cm inSPORTline Cordy, 114 cm Duvlan 127 cm Livepro 100 cm Sedco fitness Hexagon, 122 cm
89,91 € 125,00 € 133,60 € 74,00 € 61,11 € 67,49 €
Zobraziť ponuku
Electronic-star.sk
Zobraziť ponuku
inSPORTline.sk
Zobraziť ponuku
inSPORTline.sk
Zobraziť ponuku
Heureka.sk
Zobraziť ponuku
Heureka.sk
Zobraziť ponuku
Heureka.sk

4 NAJLACNEJŠIE KVALITNÉ Fitness trampolíny DO 90 €

Recenzie 6 najlepších fitness trampolín pre rok 2021

1. Klarfit Jumpanatic fitness trampolína, 112 cm

priemer: 112 cm ● hmotnosť: 9 kg ● maximálna nosnosť: 120 kg ● počet nožičiek: 6

Jumpanatic fitness trampolína, 44“ / 112 cm Ø, rukoväť, sklápacia, biela farba

Klarfit Jumpanatic je veľmi praktická a skladná trampolína na doma, ktorá splní vaše očakávania. Môžete ju využiť v interiéri, ale aj v exteriéri na rovnej ploche. Tvar trampolíny je plne prispôsobený na tréning. Guma je pripevnená pomocou laniek. K dispozícií je výškovo nastaviteľné držadlo protišmykovou rukoväťou. Oceľová konštrukcia zvládne nosnosť až do 120 kg.

Stabilitu zabezpečuje 6 nožičiek, ktoré sú potiahnuté gumou. Trampolína je vhodná na domáce použitie, ktoré je diskrétne a nerušivé. Je dostupná v dvoch farbách, z ktorých si môžete vybrať. Protišmyková plachta na skákanie je vyrobená zo sieťovinového materiálu. Chráni kĺby a nespôsobuje hluk. Inovatívne pruženie z gumených lán bez zaťažujúceho sprievodného hluku.

Výhody

  • extra veľká plocha na skákanie
  • ľahké uskladnenie a montáž
  • uchytenie gumičkami
  • výškovo nastaviteľné držadlo
  • vysoká maximálna nosnosť

Nevýhody

  • pre niekoho zložitejšia montáž
  • manuál nie je v slovenskom jazyku

Verdikt: Trampolína vhodná na skvelé domáce cvičenie pre zachovanie zdravého životného štýlu.

Naše hodnotenie:

Cena: 89,91 €

Zobraziť ponuku
Electronic-star.sk
Recenzia


2. inSPORTline PROFI Digital, 122 cm

priemer 122 cm ● hmotnosť 8,5 kg ● nosnosť 100 kg ● počet nožičiek 6

inSPORTline PROFI Digital, 122 cm

Značka inSPORTline disponuje mnohými kvalitnými produktmi a táto fitness trampolína je jedna z nich. Máte k dispozícii nastaviteľné držadlo až do výšky 100 cm so šírkou madla 60 cm. Na šiestich nožičkách stojí pevná oceľová konštrukcia s computerom. Na ňom môžete sledovať čas, počet skokov ale aj spálené kalórie.

Celková maximálna nosnosť trampolíny je 100 kg. Je vhodná do domácnosti pre začiatočníkov, ale aj do športových centier na profesionálne použitie. Spĺňa všetky bezpečnostné normy.

Výhody

  • computer s počítadlom
  • pevná konštrukcia
  • dobrá stabilita
  • jednoduché uskladnenie

Nevýhody

  • nestabilné držadlo na ruky

Verdikt: Kvalitná trampolína vhodná na aktívne tréningy.

Naše hodnotenie:

Cena: 125,00 €

Zobraziť ponuku
inSPORTline.sk
Detail

Zlatá stredná cesta


3. inSPORTline Cordy, 114 cm

priemer 114 cm ● hmotnosť 12,04 kg ● nosnosť 110 kg ● počet nožičiek 8

inSPORTline Cordy, 114 cm

Elegantná trampolína, ktorá poteší aj náročnejšieho užívateľa. Jej veľkou výhodou je upevnenie gumy bez pružín. Guma je upevnená pomocou laniek, vďaka čomu je skákanie bez nepríjemného kovového zvuku. Stabilita je zabezpečená 8 oceľovými nožičkami, ktoré sú pokryté gumou pre dobrú stabilizáciu. Držadlo je výškovo nastaviteľné vďaka čomu si ho môžete nastaviť, presne podľa potreby.

Oceľová konštrukcia vám zabezpečí pevnú oporu pri aktívnom tréningu. Nosnosť je až do 110 kg. Jeho rozmery vám umožnia jednoduché uskladnenie.

Výhody

  • stabilita trampolíny
  • kvalitná konštrukcia
  • tiché prevedenie
  • uchopenie bez kovových pružín

Nevýhody

  • náročné naťahovanie pružných lán

Verdikt: Elegantná trampolína s výbornou stabilitou.

Naše hodnotenie:

Cena: 133,60 €

Zobraziť ponuku
inSPORTline.sk
Detail

Pre náročných


4. Duvlan 127 cm

priemer: 127 cm ● výška trampolíny (skákacej plochy od zeme): 34,5 cm ● nosnosť: 100 kg ● počet nožičiek: 7

Duvlan 127 cm

Fitness jumping trampolína Duvlan s priemerom 127 cm je určená nielen na kondičné cvičenia dospelých, ale poteší aj deti. Disponuje masívnou oceľovou konštrukciou a odrazovou plochou s vysokým odrazovým výkonom. Držadlo s mäkkým úchopom je výškovo nastaviteľné.

Bezpečnosť pri skákaní okrem iného zabezpečí aj 7 nožičiek s protišmykovými gumovými krytmi. Nosnosť tohto modelu je 100 kg. Trampolína sa dá využiť doma i vonku a je dostupná v ružovom alebo zelenom prevedení.

Výhody

  • elegantný dizajn
  • pevná a stabilná konštrukcia
  • trampolína sa ľahko prenáša, je skladná
  • výborná cena

Nevýhody

  • pri montáži sa zapotíte s naťahovaním „gumičiek“
  • držadlo pri skákaní trochu povoľuje, je potrebné doťahovať

Verdikt: S touto trampolínou pri domácom cvičení stres dozaista odbúrate.

Naše hodnotenie:

Cena: 74,00 €

Zobraziť ponuku
Heureka.sk
Detail


5. Livepro 100 cm

priemer: 100 cm ● výška: 22,5 cm ● hmotnosť: 6,6 kg ● nosnosť: 150 kg ● počet nožičiek: 6

Livepro 100 cm

LivePro trampolína s priemerom 100 cm má jednoduchý dizajn, no celkom robustné spracovanie, takže podľa výrobcu zvládne uniesť osobu s hmotnosťou až 150 kg. Skákacia plocha je z protišmykového materiálu a stabilitu zabezpečí 6 nožičiek.

Trampolína je vybavená výškovo nastaviteľným madlom a vďaka použitému materiálu nie je jej údržba nič zložité. Môžete ju využívať po celý rok, v lete vonku, v zime doma – kde vďaka svojim rozmerom a skladnosti určite nebude zavadzať.

Výhody

  • jednoduché prevedenie
  • výborná do malého bytu
  • pevná konštrukcia
  • nosnosť 150 kg
  • skladná
  • cena

Nevýhody

  • nie sme si celkom istí či trampolína naozaj zvládne až 150 kg osobu

Verdikt: Priestorovo nenáročná trampolína na doma i do záhrady.

Naše hodnotenie:

Cena: 61,11 €

Zobraziť ponuku
Heureka.sk
Detail


6. Sedco fitness s madlem Hexagon 122 cm

priemer: 122 cm ● hmotnosť: 13 kg ● nosnosť: 100 kg ● počet nožičiek: 6

Sedco fitness Hexagon, 122 cm

Sedco fitness Hexagon je fitness trampolína s priemerom 122 cm. Vďaka kvalitnému ocelovému rámu sa hodí na vonkajšie aj vnútorné použitie. Vďaka šesťuholníkovému tvaru, v čiernom matnom dizajne, pôsobí esteticky zaujímavo.

Pozitívne tiež hodnotíme jednoduché zloženie/rozloženie, nízku hmotnosť, variabilitu T madla (32 cm +-). Vo svojej cenovej hladine však má množstvo silných súperov. Nemáme žiadne výhrady a taktiež sme nezachytili ani žiadne negatívne referencie na hodnotiacich portáloch či diskusiách, preto jej kúpu môžeme odporučiť.

Výhody

  • nastaviteľné T madlo v rozsahu 32 cm
  • pevná oceľová konštrukcia
  • jednoduché zloženie/rozloženie
  • pekný čierny dizajn

Nevýhody

  • vo svojej cenovke má silných súperov

Verdikt: Fitness trampolína s pevnou konštrukciou, jednoduchým zložením/rozložením a príjemným dizajnom.

Naše hodnotenie:

Cena: 67,49 €

Zobraziť ponuku
Heureka.sk
Detail

Ľudová voľba


Ako vybrať fitness trampolínu

Trampolínu bude vyberať podľa viacerých bodov. Najdôležitejšia je nosnosť trampolíny a kvalita materiálu. Určite by ste nemali zabúdať na výšku držadla alebo rozmery.

 

Kvalita materiálu

Niektoré trampolíny kúpite lacno. Avšak povedzme si pravdu. Na kvalite záleží. Ak to s cvičením na trampolíne myslíte naozaj vážne, kvalita by mala byť prvoradá. Väčšina trampolín je vyrobená z ocele alebo ešte s prímesou, napríklad zinku. Myslite na to, ako často ju chcete využívať.

 

Výška držadla

Držadlo sa pri cvičení využíva na jemné podopretie a stabilizáciu. Mali by ste dbať na to, aby bolo nastaviteľné a na vašu výšku. Ak máte vyššiu postavu, tak si zistite, do akej maximálnej výšky sa dá držadlo nastaviť.

Upevnenie skákacej plochy

Máme dva spôsoby upevnenia skákacej plochy, z ktorých si môžete vybrať:

  • gumičkami
  • pružinami

Upevnenie gumičkami je moderný spôsob a skákanie je vďaka tomu tichšie a bezpečnejšie.

Upevnenie pružinami je zase viac zaužívaný spôsob zachytenia skákacej plochy. Nevýhodou sú nepríjemné zvuky pri skákaní. Avšak to nemusí byť veľká prekážka.

Upevnenie skákacej plochy na jumping trampolíne

Upevnenie skákacej plochy, vľavo – upevnenie gumou, vpravo – upevnenie pružinami.

 

Maximálna nosnosť

Maximálna hmotnosť  je podstatný údaj, ktorý by ste si mali zistiť. Niektoré trampolíny vyzerajú pevne, ale v skutočnosti nemusia mať veľkú nosnosť. Tento údaj je dôležitý hlavne pre vaše bezpečie, aby prebiehalo cvičenie bez nepríjemností.

 

Rozmery

Rozmer skákacej plochy by ste mali prispôsobiť tomu, ako budete trampolínu využívať a ako efektívne chcete cvičiť. Čím väčšia plocha, tým väčšie odpruženie. Je dobré si premyslieť, aké cviky budete chcieť robiť na trampolíne a tento údaj je dôležitý aj pri spôsobe uskladnenia.

💡  Môžete si pozrieť náš test klasických trampolín na záhradu, ktoré určite potešia vaše deti a môžete si na nej zaskákať celá rodina.

 

7 dôvodov prečo mať doma fitness trampolínu

Cvičenie na fitness trampolíne sa považuje pre naše telo za veľké plus. Je to výborný spôsob ako spaľovať kalórie, alebo zostať vo forme. 7 dôvodov prečo si ju zaobstarať:

  1. spomaľuje starnutie
  2. zvyšuje kapacitu pľúc
  3. pomáha proti depresii
  4. posilňuje svaly
  5. rozvíja koordináciu
  6. stimuluje nervový systém
  7. znižuje krvný tlak

Zakúpiť si domov takúto trampolínu je riešenie pre ľudí, ktorí nemajú čas na pravidelné tréningy, alebo je to pre nich častá investícia, ktorú si nemôžu dovoliť. Momentálne ju môžete mať doma už od pár €. Na internete je veľa videí, podľa ktorých sa dá cvičiť v pohodlí domova. Nemusíte byť obmedzovaný časom alebo miesto. Táto investícia však nemusí potešiť len vás. Trampolína môže poslúžiť na zábavné využitie aj pre vaše deti. 

 

Ako môže vplývať cvičenie na trampolíne na chudnutie

So správnym cvičením si dokážete vyformovať vysnívanú postavu. Skákanie na trampolíne je obľúbené práve pre jeho hravosť a jednoduchosť. Samozrejme je to plnohodnotné cvičenie a určite sa zapotíte. Pri cvičení sa zapája celé telo, ale prevažne spodná časť. Pomocou cvičenia sa vám naštartuje metabolizmus a celková funkčnosť vášho tela. Vďaka trampolíne rozhýbete všetky svaly na vašom tele. Pohyb hore a dole rozhýbe vaše vaše bunky, ktoré sa pri tom sťahujú a rozťahujú. Tento pohyb priaznivo pôsobí na krvný tlak, štítnu žľazu a samozrejme na zlepšenie kondície. Pozitívom je, že cvičenie nezaťažuje vaše kĺby v porovnaní s behom alebo skákaním na švihadle

Ženy na jumping trampolíne.

Cvičenie podporuje chudnutie a tvarovanie postavy.

 

6 krokov ako správne cvičiť na fitness trampolíne

Aby ste dosiahli výsledky, je dôležité na trampolíne správne cvičiť. Dodržiavajte tieto jednoduché kroky, aby bolo vaše cvičenie čo najefektívnejšie.

1. Pred skákaním sa rozcvičte

Rozcvička je veľmi dôležitá pred každým športom. Dobré je popreťahovať svaly aby boli pripravené na tréning. Je to dôležité hlavne preto, aby sme si počas tréningu neublížili. Ak by naše svaly neboli pripravené, mohlo by dôjsť k nepríjemnému zraneniu. Postupne by sme mali rozcvičiť celé telo. od hlavy až po chodidlá. Pomalými a krúživými pohybmi.

2. Zahrejte sa

Po rozcvičke by malo nasledovať zahriatie. Je rovnako dôležité práve pre pripravenie nášho tela na výkon. Zohrievanie môže byť priamo súčasťou tréningu. Začneme ho však jemným tempom, ktoré postupne zvyšujeme. Alebo si pred samotným skákaním urobíte pár klikov, drepov alebo jumping jacks, ktoré sú najlepším spôsobom na zohriatie celého tela.

3. Správne nastavenie držadla

Držadlo slúži na udržanie stability a rovnováhy. Je dôležité aby ste ho mali počas tréningu správne nastavené. Potrebné je si nájsť správnu výšku, v ktorej vám bude vyhovovať. Držadlo sa nepoužíva po dobu celého tréningu, je iba pomôckou pre vysoké výskoky a kroky, ktoré vyžadujú veľkú stabilitu. Nemali by ste ho mať nastavené ani moc vysoko ani nízko. Vhodné je ho mať napríklad v úrovni brucha.

4. Dajte do toho všetko, ale s mierou

Je dôležité aby ste do tréningu dali čo najviac. Ale pokiaľ ste začiatočník, mali by ste dbať na to, že vaše telo nie je zvyknuté na záťaž a preto potrebuje čas, kým sa dostane do formy. Na trampolíne by ste mali cvičiť minimálne 15 minút, aby bol tréning čo najefektívnejší. Ak však máte s týmto športom už nejaké skúsenosti, tréning môže trvať aj 45 minút. Vždy však musíte počúvať svoje telo.

5. Pite dostatok vody

Pri každom tréningu je potrebný dostatok vody. Predovšetkým ak sa potíte. Tekutiny telo vyplavuje v podobe potu a preto by ste ich mali dopĺňať aby nedošlo k dehydratácii. Rovnako však musíte poznať mieru a neprepiť sa. Ak by ste vypili príliš veľa vody, mohlo by vám byť počas tréningu nevoľno.

6. Po tréningu si uvoľnite svaly

Po tréningu by ste znova nemali zabúdať na svoje svaly, ktoré potrebujú uvoľniť a pretiahnuť. Podporíte tým regeneráciu svalov a predídete bolesti, ktorá by vás mohla trápiť na ďalší deň a odradiť od ďalších tréningov.

Cvičenie na trampolíne

Záverečný strečing môžeme robiť aj za pomoci trampolíny.

 

Odpovede na najčastejšie kladené otázky

Zodpovedali sme najčastejšie otázky, s ktorými sa stretávajú ľudia pri kúpe fitness trampolíny.

❓ Prečo má fitness trampolína držadlo?

Pri cvičení na fitness trampolíne sú často využívané vysoké skoky alebo rotácia. V takom prípade využívate držadlo na udržanie rovnováhy a stability alebo na lepšie odrazenie. Vždy pred tréningom by ste si mali držadlo nastaviť na správnu výšku.

❓ Cvičenie v teniskách alebo na boso?

Na tréningu by ste mali byť obuté. Avšak túto otázku je ťažko zodpovedať za vás. Ak cvičíte bosé, môže to byť nepríjemné a nohy sa vám rýchlo začnú potiť. Avšak vyskúšajte si ako sa cvičí lepšie vám.

❓ Môžem cvičiť aj s nadváhou?

Určite áno! Je však podstatné aká veľká nadváha to je. Vo vašom prípade bude potrebné si zistiť nosnosť trampolíny, aby bol tréning bezpečný. Niektoré trampolíny môžu mať nosnosť až do 120 kg.

❓ Kedy by som nemala praktizovať cvičenie na fitness trampolíne?

Nemali by ste ho praktizovať ak máte problémy so žlčníkovými či močovými kameňmi. Ale musíte byť opatrná aj pri srdcovo-cievnych problémoch či problémoch s kĺbmi. V takýchto prípadoch by ste sa mali poradiť so svojím lekárom.

❓ Ktoré partie pri cvičení na trampolíne zapájam najviac?

Pri cvičení najviac zapájame nohy, zadok, stehná, boky, brucho a ruky. To znamená, že aktívne využívame väčšiu polovicu tela.

Použité zdroje a zaujímavé odkazy:

Do testu sme vybrali Fitness jumping trampolíny len z overených eshopov

Ohodnoťte náš test:

Trampolíny v našom katalógu

Autor článku
Redakcia DoDomácnosti.sk

Tento článok pre vás pripravili redaktori magazínu DoDomácnosti.sk. Hľadáme to, čo vás zaujíma. Testujeme, porovnávame, recenzujeme všetko, čo patrí do domu, bytu, záhrady, či dielne. Kontakty na nás nájdete v sekcii O webe.

Komentáre
Zatiaľ sa tu nenachádza žiadny komentár.
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.